utorok 2. januára 2007

WéCé

Keďže Vé Gé sme tu už mali /čo bola mimochodom aj prvá otázka našej úžasnej súťaže, do ktorej sa stále môžete zapojiť/, tak sme si vymysleli i WéCé, tzv. WebCamera.

Klikajte napravo v pravom zornom uhle v pravom paneli určenom pre pravé veci ako na webcameru, a už teraz môžete počuť skvelé upútavky, ktoré nám nahovoril skvelý moderátor známy pod menom Hroch /ak máte pomalé pripojenie, tak načítanie upútaviek trvá trocha dlhšie/.

Nová, skvelá, najlepšia reality show.
Priame prenosy štvorkáčov už čoskoro! Na štvorke!

19 komentárov:

Reed povedal(a)...

a este si zabudol napisat, ze wc je to okrem ineho prave pri prilezitosti rocneho vyrocia nasho stvorkackeho spoluzitia, ze uz spolu rok nazivame, a uz sa pred sebou v spodnom pradle (chodit) nehanbime... :)

lizardik povedal(a)...

perfektné uputávky to treba uznať, dúfam, že to čoskoro spustíte, už sa nemôžem dočkať toho Veľkého odhalenia
majte sa

swarovski povedal(a)...

tak toto som este nikde nevidel :) skvele... mali by ste to zazmluvnit s UPC :)

hroch povedal(a)...

wow, tie uputavky su fakt dobre... :)

dievčatko s dáždnikom povedal(a)...

genitálne :o) už sa neviem dočkať

Reed povedal(a)...

hroch: vdaka tebe!

Reed povedal(a)...

decka, a to vas upozornujem, tu druhu uputavku si vypocujte cez echt repraky. potom vyniknu basy :D

Anonymný povedal(a)...

Vsak pockajte ked si dam na WC webcameru ja! ;))

Pecosita povedal(a)...

a to teraz vsetci uvidia moje prednosti? ;)))

lizardik: milacku, no, tak to sa veru mas na co tesit ;)))

swar: ty by si vsade len zmulvy zisky, a mozne podvody videl ;)

bezo: ehm, pocuj, sa mi zdalo, ze som ta zazrela v jednej reklame. fatamorgana???

Pecosita povedal(a)...

a toto si zasluzi zvlast comment:
ako som uz dnes napisala niekde inde, hroch je boh, aj ked technicky to zvladol nick...juchuuu :))

Reed povedal(a)...

pec: technicky to zvladol (len) nick? teraz som sa urazil (uraznik - t.j. urazeny smajlik)

hroch povedal(a)...

ja som boh? ja som skor trapko, lebo som sa ani nepodakoval za perfektnu knizku... teda, ci je perfektna, este zistim, ale predbezne sa mi paci jej obal a nazov :) schoval som si ju od vas tak dobre, ze som ju nasiel az 28. decembra... druhe vianoce :)

Nick povedal(a)...

Hroch :)) Tak je fajn ze sa pacil darcek :)) heh .. aj nam sa pacil tvoj :)

Pecosita povedal(a)...

reed: jeeemine.
ok, tak znova:
hroch je boh, nick je programatorsky guru, charlie je muza a reed je vsadepritomna inspirativna nedefinovatelna sila.
uz je to koser? :))

hrosiku: nam sa tiez bude pacit tvoj...teda, ak sa on nepobijeme ;)))

Reed povedal(a)...

pec: no lepsie, ale da sa to aj rozvinut, napr. "... sila, a rad sa hra s mp-trojkami" :P

co sa darceku paci, urcite sa bude tykat :))

hroch povedal(a)...

ale deti, nesmiete sa bit. ide o to, aby ste darcek vyuzivali v svorne v suzneni dusi :)

MorningDew povedal(a)...

...to akože som sa fakt dočkala tej vašej telky? sa teším takto :D mrkviza a ojka tak budu mať ťažku konkurenciu...trepem? :D

Nick povedal(a)...

Hrosica netrepes ... je to realita! nase skromne odhady rataju s 90% podielom na televiznom trhu :)

Anneli Jäätteenmäki povedal(a)...

Ten, kto dnes číta toto svedectvo, by mal osláviť so mnou a mojou rodinou, pretože to všetko začalo ako vtip pre niektorých ľudí a iní hovorili, že to nie je možné. Volám sa Juraj Kamensky a som z Bratislavy, ale s manželkou sa sťahujem do Chicaga. Som šťastne ženatý s dvoma deťmi a krásnou ženou. Niečo hrozné sa stalo mojej rodine, stratil som prácu a moja žena opustila dom, pretože som sa nemohla starať o seba a o potreby rodiny. a jej deti v tomto konkrétnom okamihu. Podarilo sa mi deväť rokov, žiadna žena, ktorá by ma podporovala, aby som sa o deti dobre starala. Snažím sa poslať testovaciu správu mojej žene, ale ona blokovať ma z rozprávania s ňou sa snažím hovoriť so svojím priateľom a jej rodinnými príslušníkmi, ale stále viem, že by mi mohol pomôcť a ja som bol podanie žiadosti neskôr toľko spoločnosti, ale stále to urobili Nevolajte ma, kým neprišiel verný deň, že nikdy nezabudnem v mojom živote. Keď som sa stretol so starým priateľom môjho, ktorému som vysvetlil všetky moje ťažkosti a povedal mi o skvelom mužovi, ktorý mu pomohol získať dobrú prácu v Coca cola spoločnosť a on mi povedal, že jeho kúzlo koliesko, ale ja som človek, ktorý nikdy neverí v kolieskach kúzla, ale ja som sa rozhodol dať mu vyskúšať a jeho meno je Drosagiede on ma poučil a ukázal mi, čo mám robiť v týchto troch dňoch obed spell.I sledovať všetky pokyny a robiť to, čo ma požiadal, aby som sa dobre. uistil sa, že všetko šlo dobre a moja žena ma opäť uvidí po skvelej práci Drosagiede. Moja žena mi zavolala s nevedomým číslom a ospravedlnila sa mi a povedala mi, že mi naozaj chýba a naše deti a moja žena sa vracajú domov.a po dvoch dňoch Spoločnosť, ktorej som poslala svoj uznávací list, teraz som manažérom spoločnosť Paragon tu v USA. Odporúčam vám, ak máte nejaké problémy, pošlite správu na tento e-mail: {doctorosagiede75@gmail.com} alebo čo mu dáte na +2349014523836 a dostanete najlepší výsledok. Vezmite veci za samozrejmosť a bude vám odobraté. Prajem Vám to najlepšie.