nedeľa 7. januára 2007

Nie je kŕmiť, ako kŕmiť

Môj kamarát Iggy je fešák, to som už písala. Písala som tiež, že sa s ním dá dobre opiť, a dobre pokecať a nikdy sme spolu nič sexuálne nemali a ani mať nebudeme, pretože by to bolo ako incest. Lenže niekedy, aj keď sme v tom úplne nevinne, tak to vyzerá všelijako.

Jedného pekného dňa, neviem, ako sa to mohlo stať, ale boli sme v škole. Obaja. Naraz. Neuveriteľné. Dôvod na oslavu! Boli sme ráno na nejakom cviku a potom sme už nevládali, tak sme nešli na prednášku, ale sme sa rozhodli, že skočíme na obed do mesta. No čistí buržuji študentskí. Iggy vtedy býval aj so svojou (teraz uz ex) priateľkou, ktorá ma samozrejme pozná, aj keď neviem neviem, či na mňa tak trochu nežiarlila. A Iggy a jeho priateľka mali mačiatko. V ten pekný deň, keď sme sa rozhodli ísť spolu na obed do mesta, Iggyho priateľka bola v práci, a preto sme ešte pred tým, než ten obed teda uskutočníme, skočili k nemu domov, lebo mačiatko potrebovalo papať.

Celkom dobre sme sa na niečom zabávali. Hihňala som sa ako nadržaná puberťáčka aj vo chvíli, keď Iggy odomykal dvere. S rehotom sme vošli dnu, myslím, že som ho aj capkala po zadku, keď spoza rohu nevykuklo mačiatko, ale Iggyho priateľka. Obaja sme stíchli, zostali sme ako zarazení. Iggy len vykoktal: "A...aaaa....aaaaahoj miláčik, nevedel som, že budeš doma....."
Priateľka sa zatvárila všelijako, premerala si ma od hlavy po päty. Iggy vycítil problém a chcel to celé uviesť na pravú mieru, tak pokračoval v koktaní: "...no ale vieš, miláčik. My sme len prišli nakŕmiť mačičku..." Ja som vypleštila oči, pretože vtedy mi došlo, ako to asi vyznelo. Mačičku??? Ešteže nie nakŕmiť mačičku kocúrikom, do kelu. Priateľka ozelenela a Iggy to zaklincoval: "No, keď si teda doma, tak my ideme na obed...pá."

No a presvedčte potom niekoho, že spolu nič sexuálne neriešime...

27 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

no presne tak, presvedcte ma...ja vam totiz tak isto neverim (a zakladam spolok priatelov Iggyho priatelky)

lizardik povedal(a)...

záväzne sa prihlasujem do spolku priateľov Iggyho priateľky :-D,
a mimochodom, to sa teraz tomu tak hovorí?, že nakŕmiť mačičku? :-D xixxi

April povedal(a)...

A macicka ostala hladna?
;)

Pecosita povedal(a)...

branko: no...tak toto som od teba necakala. ty mi akoze NEVERIS??? ;))

lizardik: ha ;) haha. ano :P tak ty sa do klubu hlasis? no pockaj...nevyhras sutaz ;)

april: maciatko nakrmila priatelka :P

Reed povedal(a)...

verim, i ked tato macicka je nenasytna ;)

Pecosita povedal(a)...

ktora tatooo? do paze, oni fakt maju macku ;))

April povedal(a)...

Ano Pec, nam je vsetkym jasne ze s priatelkou maju macicku ;))

Anonymný povedal(a)...

hm, keď Tá je ex, tak má teraz nejakú? ...
inak, na incest sa vykašli, ak kocúrik stojí za to :D (ja som zlýýýý)

Pecosita povedal(a)...

april: ehm, uz nemaju, uz ma iggy len macicku ;) resp. kocurika

steph: akoze...nooo :)) su veci, ktore sa nerobia a hotovo.

Anonymný povedal(a)...

heh, teraz je mi ta normalne luto, aj by som ti zacal verit, ale kedze som sa docital, ze maciatko nakrmila priatelka, je mi tym padom este viac sympatickejsia, dve maciatka co sa krmia, to neprebijes nicim, sorrko ;o))

Pecosita povedal(a)...

a ja som vzdy myslela, ze chlapi nechcu neodovodnene ziarlive zeny..a tebe je to sympaticke..tstss

sas povedal(a)...

chachachachaaaaa :)))) to bol supeeer post :)))
Iggy je "borec", ako zareagoval... a ako klincoval. ty si nepridala ziadny klinec? :)) ani sa mi nechce verit, ze by si ty ostala len ticho :))

Reed povedal(a)...

pri nej (pecosite) staci, ze sa pozera - pohlady jej (pecosite) idu velmi dobre :)

Pecosita povedal(a)...

sasanka: heh, ja som len nemo cumela, a nemala som slov. iggy skutocne je borec ;) hm...oni sa potom rozisli...ale nespominal, ze by som na tom mala podiel tym, ze som nepridala klinec ;))

Pecosita povedal(a)...

reed: ona (pecosita) ti dakuje za promotion ;)

Pecosita povedal(a)...

jaj a sasanka, ja nie som az taka ukecana, ako sa javim. ja som skor upisana ;))

Pecosita povedal(a)...

vidis, tolko komentov za sebou...to som cela ja ;))

swarovski povedal(a)...

ja len tolko, ak toto chalanisko cita, no dakujem pekne... ak sa mu pacis a hovoris o inceste, prave si mu zavrela dvere rovno do tvare :))

zeny, prosim vas, ked ma aj akokolvek budete mat rady, nikdy mi nehovorte jednu vec: si mi ako brat... prosim len to nie...

:)

Anonymný povedal(a)...

peco, odhoď zábrany :) len Ťa evidentne obmedzuju :D a Ty sa nenecháš nikým ničím obmedzovať, či ano?

Pecosita povedal(a)...

swar: si mi ako...ehm...nepoviem to ;)))

vies, my to mame jasne uz davno. on sam to nazval incestom. ja pouzivam len jeho terminologiu, s ktorou sa stotoznujem. ale myslim, ze to necita :) a myslim, ze sa mu pacim...ako clovek, kamaratka...ale nie milenka :)

steph: ale no, ty diablik jeden ;))

Nick povedal(a)...

Takze macicka :))

biker povedal(a)...

Len aby macicka neostala hladna:D
Pecosita, co rada papas? Rad nakrmim macicku :D

Pecosita povedal(a)...

heh, no, pan nacelnik, myslim, ze ste prave zmiesali niekolko pojmov a dojmov ;))

Anonymný povedal(a)...

pecosita, ved to bol moj zamer.zmatena baba je lahsia korist :D

Pecosita povedal(a)...

heh, nacelnik, ty ma chces dostat? ;)

Anonymný povedal(a)...

Swarovski - good point :) pridavam sa.

Anneli Jäätteenmäki povedal(a)...

Ten, kto dnes číta toto svedectvo, by mal osláviť so mnou a mojou rodinou, pretože to všetko začalo ako vtip pre niektorých ľudí a iní hovorili, že to nie je možné. Volám sa Juraj Kamensky a som z Bratislavy, ale s manželkou sa sťahujem do Chicaga. Som šťastne ženatý s dvoma deťmi a krásnou ženou. Niečo hrozné sa stalo mojej rodine, stratil som prácu a moja žena opustila dom, pretože som sa nemohla starať o seba a o potreby rodiny. a jej deti v tomto konkrétnom okamihu. Podarilo sa mi deväť rokov, žiadna žena, ktorá by ma podporovala, aby som sa o deti dobre starala. Snažím sa poslať testovaciu správu mojej žene, ale ona blokovať ma z rozprávania s ňou sa snažím hovoriť so svojím priateľom a jej rodinnými príslušníkmi, ale stále viem, že by mi mohol pomôcť a ja som bol podanie žiadosti neskôr toľko spoločnosti, ale stále to urobili Nevolajte ma, kým neprišiel verný deň, že nikdy nezabudnem v mojom živote. Keď som sa stretol so starým priateľom môjho, ktorému som vysvetlil všetky moje ťažkosti a povedal mi o skvelom mužovi, ktorý mu pomohol získať dobrú prácu v Coca cola spoločnosť a on mi povedal, že jeho kúzlo koliesko, ale ja som človek, ktorý nikdy neverí v kolieskach kúzla, ale ja som sa rozhodol dať mu vyskúšať a jeho meno je Drosagiede on ma poučil a ukázal mi, čo mám robiť v týchto troch dňoch obed spell.I sledovať všetky pokyny a robiť to, čo ma požiadal, aby som sa dobre. uistil sa, že všetko šlo dobre a moja žena ma opäť uvidí po skvelej práci Drosagiede. Moja žena mi zavolala s nevedomým číslom a ospravedlnila sa mi a povedala mi, že mi naozaj chýba a naše deti a moja žena sa vracajú domov.a po dvoch dňoch Spoločnosť, ktorej som poslala svoj uznávací list, teraz som manažérom spoločnosť Paragon tu v USA. Odporúčam vám, ak máte nejaké problémy, pošlite správu na tento e-mail: {doctorosagiede75@gmail.com} alebo čo mu dáte na +2349014523836 a dostanete najlepší výsledok. Vezmite veci za samozrejmosť a bude vám odobraté. Prajem Vám to najlepšie.