piatok 2. júna 2006

Rozvíjej se poupátko

Narodeninové dietka majú čarovnú moc. Ako náš Nick. Alebo má len zvláštne poľnohospodárske schopnosti...hmmm...Ja som mu vravela, že by mal voliť Slovenskú agrárnu stranu (či ako sa volá ta haluz, čo som našla v tom lajstri, čo nám prišlo, s tým, že "POĎTE VOLIŤ".

Chcete aj vy zažiť malý zázrak? Tu je recept.

Zoberte jedného oslávenca (napríklad Nicka), najlepší čas je tak okolo polnoci, keď sa noc prehupne práve do narodeninového dňa dotyčného. Dajte mu semiačka mäty (alebo inej zeliny), črepník, dva papierové obrúsky a trošku vody. Donúťte ho, aby semiačka zasadil. Použite ešte zvláštnejšie presviedčacie schopnosti a zabezpečte, aby chúďatku semiačku zaspieval Róózvíjej se póóupátko (lebo inak nič nevyrastie). Keď sa bude tváriť, že neovláda slová, pomôžte mu.

Myslím, že štyria akože dospelí ľudia falošne spievajúci taký nadupaný song uprostred noci by rozrehotali aj to najzaťatejšie a najdistingvovanejšie semienko. Aj toto Nickovo semeno (ehm mätové samozrejme) sa takejto zábavke potešilo, a ráno milého Nicka obšťastnilo.


Ako, to vám už isto povie Nick sám.

Ešte raz, zlatíčko: VŠETKO NAJ NAJ NAJ NAJ!!!

4 komentáre:

Jasper povedal(a)...

Ale no! Kto má tak dlho čakať, há???? Šak do večera more času a ja tak beznádejne neinformovaný!

Pecosita povedal(a)...

milacik..trpzelivost bonsaje prinasa :D

hroch povedal(a)...

sita, toto si hovori moja mama a s laskou z kazdej izbovej rastliny, ktoru kupi, so stopercentnym uspechom vypestuje bonsaj... ale o inom som chcel: nick ma matu? bude mojito! :)

Nick povedal(a)...

Hehe, detaily snad napisem zajtra .. ale ano, ja som na to semeno pozeral ze asi nie je dobre, lebo sa mi nezdalo hned :)