utorok 21. februára 2006

Good morning, good morning

To bol včera večer večer. Stretol som sa s mojou dlhoročnou kamarátkou po dlhom roku. Volajme ju Silvia. Pizza, vínko, tiramisu, sicília. „Potrieť cesnakom?” „Nie, ďakujeme, nebudeme sa bozkávať.” „Ale kebyže si to rozmyslíte, zakričte.” „Áno. Teda nie, nerozmyslíme. A áno, nezakričíme.” Milá bola, milá. Dopriala by.

Mňam. A to tiramisu. Najlepšie v meste. Ak bude niekto chcieť, veľmi rád zoberiem. To bola opäť nenápadná poznámka pre sýkorky. No nie a nie napísať mi, tak opakujem. Silvia, tá mala zážitkov. Samí chlapi. Rande, chlapi, nemajú sa k činu. Nerozumie im. Na to jej známy poradil. „Uvedom si, nemusíš im rozumieť, just fuck them.“ Ona sa len usmiala a povedala: „To teda vysvetľuje skoro všetko v tvojom živote.“

Dobre bolo, mňam. Bránica precvičená. Doma sme to so štvorkáčmi zakončili s Mommy Adler. A tak si znova zaspievajme.

Good morning, good morning. Come on, girls, jump in!

5 komentárov:

Charlotte povedal(a)...

ja ja ja sa hlasim. Kedy ma zoberies? Ale nehovor to Reedovi, lebo sladke uz nemozme. Preco som sa ja blazon dala na makroioticku stravu?! :-)

Anonymný povedal(a)...

charlie: ale toto sa predsa neodpoveda na "Good morning, good morning"
nick: it's greaaaaat to stay up late!
f4: uz som sa vam dost vyhrazal tym, ze ste nevideli Singing in the Rain. tentokrat vas neminie
nick: find yourself a fuck buddy
pecosita: kde siiiii?

Charlotte povedal(a)...

aha, sorry, oprava: "Mommy Adler, there is no singing here", snad som si to zapamatala spravne, nakolko som dostala vynikajuci vyklad pouzitim nemenovanej metody :-)
Pecosita je v skole a nema pristup na internet.

Pecosita povedal(a)...

kedze netusim , kto je mommy Adler, kedze ste to kukli bezo mna, nemozem sa fundovane vyjadrit.

Pecosita povedal(a)...

uz mooozem, hehe ;) mommy adler je klasaa