sobota 28. januára 2006

Jednoducho ja, ale nie jednoduchá


Pekne pozdraviť a predstaviť sa, keď prichádzam niekam, kde ma ešte nepoznajú je základná slušnosť. To aby ste vedeli, s kým máte dočinenia.

Dobrý deň! Toto som jednoducho ja, aj keď realita nie je ani zďaleka taká jednoduchá.

Som jedinečná, ako každý. V živote sa mi celkom darí, teda okrem chvíľ, kedy sa mi nedarí. Tak, ako každému.

Milujem svoju rodinu, lebo je najlepšia na svete. Mám rada svojich bláznivých trochu divných (lepšie povedané NEOBYČAJNÝCH) večne sarkastických spolubývajúcich mužského pohlavia, lebo s nimi sa človek nenudí. Ale niekedy by som ich namojdušu najradšej na Mesiac vykopla. Tam by ale museli zostať len päť minút, lebo by mi tu chýbali. Verím, že aj oni ma ľúbia. A moju spolubojovníčku Charlie mám tiež rada. Tiahneme to spolu už dosť dlho a zatiaľ sme sa nepožrali. Ale čo nie je, môže byť. Hlavne, keď je hlad.

Jaj, ale seba som chcela predstaviť, nie ich. Tak znova. Moje meno si môžete nájsť v španielskom slovníku a zistíte, že ma naozaj charakterizuje. To, čo znamená mi vraj dodáva na pikantnosti. To mi jeden známy povedal, a mne sa to akosi zapáčilo. Som teda pikantná. Niekto pikantné rád, iný menej. So mnou je to podobne. Ľudia ma buď milujú alebo nenávidia, a niekedy to závisí od nálady, či už ich alebo mojej.

Keď som hladná, som zlá, keď som málo spala, tiež. Inak som vcelku milá osoba, si myslím.

Nemám rada ryžový nákyp, násilie, cukor v káve (ani v čaji), intrigy, ohováranie, telenovely, hlupákov, kapra, gramatické chyby, teplé pivo a egoistov.

Som romantik-realista, baran, žena, sangvinik, ateista. Som citlivá, ale niekedy možno krutá, rozumná, ale robím hlúposti, slušná, ale s mierou, „potrhlá“, ale vážna, keď treba, niekedy som napočudovanie pokojná, inokedy hysterka. Som taká nežná fúria. Mám rada bozkávanie, citrusové plody, olivy, avokádo, dobré knihy, mojito (v akomkoľvek množstve) , Španielsko, milých šarmantných voňavých mužov (hetero, aj gay- každý druh však na iné činnosti), šoférovanie, jar, leto a skorú jeseň, Bratislavu, biele víno, slnečnice, lososa, zvieratká a aj niektorých ľudí. Veľa sa smejem, lebo je to zdravé a často plačem, lebo aj to je zdravé. Smiech ale vyhráva na body. Som závislá na kofeíne a internete.

Nenávidím nenávisť. Milujem lásku.

5 komentárov:

Reed povedal(a)...

Sita, ty si tuším génius. Citujem: "V živote sa mi celkom darí, teda okrem chvíľ, kedy sa mi nedarí."
Toto byť motto :))

Pecosita povedal(a)...

vies...ja byt mottotvorca.

ostrovanka povedal(a)...

Cositta, tiez nemam rada egositov, lebo maju seba radsej ako mna :) ale mam rada hlupakov :) da sa pri nich jednoducho vyniknut :) staci trochu znizit intelekt :)))

Pecosita povedal(a)...

ostrovanka:
hmmm...hmmm...no...nieco na tych hlupakoch bude ;) ale aj ked vyniknem v konecnom dosledku mi strasne lezu na nervy

ostrovanka povedal(a)...

p> jasne, ved nenadarmo sa hovori, ze najtazsia zrazka, je zrazka s blbcom :)))